Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Bart Huijbregts

Goede camper en goede service

Goede begeleiding in geval van pech

Betere uitleg over AD Blue

Hans de Groot

Goed bevallen, positief, ook met camperplekken zoeken was het geen probleem.

het was makkelijk contact op te nemen als er problemen waren.

spanbanden meeleveren. geen scheerlijnen.

Harm Abbing

Zeer goed

erg netjes bij aflevering en duidelijk filmpje, uitleg bij ophalen

kunnen niks verzinnen

marjolein van der Knaap-Wevers

Wat een geweldige ervaring op vakantie met de camper.
Wat een geweldige ervaring op vakantie met de camper.
Bij ophalen van de camper een zeer fijne ontvangst en een uitleg over de camper. Wij hebben mede door het fijne kamperen met de goede camper een leuke zorgeloze vakantie gehad. Bij inlevering van de camper een ontvangst met koffie, kan niet anders zeggen dan een warm welkom thuis.

goede kwaliteit camper en zeer vriendelijk personeel

zeem voor de vooruit.

Natasja

Fijne service, kan altijd bellen als er iets is onderweg

zijn altijd bereikbaar als er iets aan de hand is tijdens de reis

Flexibel in wisseldagen

Den Hartigh

12 dagen op vakantie geweest met de camper naar Denemarken. Met het geluk van mooi weer hebben wij een prima vakantie kunnen beleven met de camper met nummer 31.

Het complete pakket, dus de service, uitleg en begeleiding vanuit camperhuren.

Nee.

Maureen

Hele fijne vakantie gehad met de camper!

Goede service, ook onderweg.

Matrassen waren aan vervanging toe, deze lagen niet goed meer.

peter beijer

Zeer prettige reis. fijne camper en mooie campings

goede bereikbaarheid, meedenken, ook focus op details

instructie films niet altijd accuraat, soms hoge uitstap uit camper

Daan

Top vakantie gehad met de camper van Camperhuren.nl. Mooie campers en alles goed verzorgd. Zou het zo weer doen!

Zeer klantvriendelijk, mooie campers.

Digitaal reserveringssysteem zou nog gebruiksvriendelijk zijn.

Annabel Mulder

Van de open dag via de reservering en dag van terugkomst was het een hele fijne ervaring! De vriendelijkheid en no-nonsens mentaliteit van de medewerkers was heel fijn, bij een kleine hick-up... Van de open dag via de reservering en dag van terugkomst was het een hele fijne ervaring! De vriendelijkheid en no-nonsens mentaliteit van de medewerkers was heel fijn, bij een kleine hick-up onderweg werden we direct prima telefonisch geholpen. Wij hebben genoten van onze eerste camper ervaring naar Zweden en zullen Camperhuren.nl aanraden als betrouwbare partner voor je eerste camperervaring!

Vriendelijkheid en toegankelijk, open dagen zijn ook fijn, ontvangst met een bakje koffie.

Als ik dan toch iets moet noemen betrouwbaarheid van de mailbox vergroten, bij het reserveringsproces heb ik nagebeld omdat ik geen reactie had ontvangen op mijn online reservering en deze bleek... Als ik dan toch iets moet noemen betrouwbaarheid van de mailbox vergroten, bij het reserveringsproces heb ik nagebeld omdat ik geen reactie had ontvangen op mijn online reservering en deze bleek niet te zijn aangekomen wegens een storing. En onze e-mail vlak na ophalen van de camper hebben we ook geen reactie op ontvangen, wellicht is deze niet aangekomen. Dit hebben we direct aangegeven bij terugkomst en de uiterst vriendelijke dame zou gelijk gaan uitzoeken wat er mis is gegaan.
En de keuze camper huren met of zonder inventaris, wij hebben onze eigen glazen, borden en bestek meegenomen en alles van Camperhuren thuis gelaten.